Auto motori kod vremenom gube svoju snagu?! Evo i zašto.
Kako sve vise stari vaš automobil tako dolaze i sve veći problemi, koji se najviše odražavaju na rad motora. Sa već pređenih 150.000- 200.000 km polako dolazi do smanjenja snage motora. Zbog čega zapravo dolazi do toga?
Ako imate auto koje je staro 10 godina, a pritom ga ne održavate redovno, nemojte se začuditi što vam se kvarovi dešavaju pretjerano često. Probleme motora možemo svrstati u nekoliko kategorija: vazduh, gorivo, kompresija i paljenje. Najlakše rješenje za gubitak snage motora je promjena filtera za vazduh. Jasno je da, ako redovno ne mijenja filter za vazduh, isprlja se raznom prljavštinom te je protok vazduha znatno slabiji.
Kod starijih automobila može se desiti problem sa sajlom koja se moze istrošiti i olabaviti, te je svakako treba zamijeniti. Slejdeća stvar koja je malo komplikovanija je problem na katalizatoru koji se može zagušiti zbog bogate smjese. Kod benzinskih motora se javlja problem nepravilnog rada lambda sonde, a kod dizelskih motora to znači pretjerano stvaranje čađi.
Moramo pomenuti i izduvni sastav kod kojeg se vremenom skupljaju naslage. Ako je vaš automobil miljenik hrđe, to će onda biti dobitna kombinacija pri smanjivanju protoka izduvnih gasova, što će na kraju rezultirati smanjenom snagom motora.
Vremenom se može potrošiti i pumpa goriva ako se većinu vremena vozi sa malo goriva ili na rezervi. Glavna posljedica ovog problema, pri smanjenoj snazi motora, je ta da pumpa neće isporučivati dovoljne količine goriva.
Sljedeća problematična stavka su klipni prstenovi, tj. elastični prstenovi koji se nalaze na žljebovima klipa te sprječavaju širenje gasa iz prostora iznad klipa u kućište koljenastog vratila. Pošto je njihova zamjena vrlo skupa i zahtjevna, preporučuje se redovno mijenjanje motornog ulja.
Još jedan među skupim popravkama su injektori goriva. Oni se mogu začepiti zbog lošeg kvaliteta goriva ili zbog neredovnog mijenjanja filtera goriva što dovodi do previše ili nedovoljno goriva.
Vlasnicima automobila sa benzinskim motorima veoma je poznat problem sa svjećicama na kojima vremenom možemo naći naslage goriva i ulja pa one ne mogu u pravo vrijeme baciti iskru. postoji i detonantno izgaranje. Do toga dolazi zbog nakupljanja naslaga na cilindru.
Svi ovi razlozi veoma muče motor, čije će posljedice prvo osjetiti vozači. U ovom videu možete poslušati šta ostali stručnjaci govore o gubitku snage motora.
Za još korisnih savjeta za vozače kliknite ovdje.