Mini Countryman ni danas nije jeftin
Ovo je prvi put da se Mini mogao naručiti sa 4×4 pogonom. Pošto se kupcima svidio, Mini Countryman brzo je postao najpopularnija izvedba.
Prva generacija Mini Countrymana je predstavljena 2010. godine, sada je BMW riješio da uđe na novu teritoriju. SUV verija koja je nastala od slatkog malog Coopera, sada je kombinovala retro dizajn i praktičnost.
Četvoro vrata i vrata prtljžnika ukazuju na prikladnost za svakodnevnu upotrebu uz dobro poznati šarm.
Umjesto u Oxfordu, prvi Mini Countryman se proizveo u Magna Steyru u Austriji i po prvi pute se mogao naručiti sa pogonom na sve točkove. Prva generacija je duga 4,11 metara, nadmašujući klasičnu verziju za gotovo 40 centimetara. Što se tiče visine, i ona je nadmašena i iznosi 1,55 metara. Četiri osobe se mogu udobno smjestiti zahvaljujući kliznom zadnjem sjedištu koji doprinosi većem prostoru za koljena ili prtljag.
Prtljažnik iznosi 350 litara, a kada se preklope zadnja sjedišta raste na 1170 litara. Preglednost je dobra zahvaljujući bočnim prozorima bez okvira, ali kada je u pitanju obrada trebali biste biti spremni na kompromise. Kod generacije prije redizajna i nakon puno pređenih kilometara na satu, plastični dijelovi su znali zveckati, a rukovanje komandama nije uvijek intuitivno.
Pogon na prednje točkove je standard, dok se Cooper S modeli mogu naručiti sa pogonom na sve točkove. Ručni mjenjač sa šest stepeni prenosa dolazi u svakom modelu. Sa izuzetkom osnovnog dizela, svi motori se mogu kombinovati sa šestostepenim automatskim mjenjačem kao alternativom.
Topla preporuka je potražiti model sa manjim 1,6-litarskim turbo dizelašem uz prednji pogon novijeg godišta prije dolaska nasljednika, jer je održavanje povoljnije nego kod većih motora sa snažnijim benzincem i dizelašem, i posebno ako ima ALL4 pogon.
Dovoljno je živahan, ima precizan i tvrđi mjenjač. Potrošnja od oko 6,5 litara je vrlo prihvatljiva.