Peugeot se vraća na Le Mans 2022.
Peugeot razvija hibridni trkaći automobil kojim će se vratiti u World Endurance Championship, a Peugeot Sport objavio je prve detalje o njemu
Ranije ove godine Peugeot je objavio kako će ponovno sudjelovati u World Endurance Championship. Od 2022. natjecat će se u klasi hiperautomobila. Naravno, automobil mora zadovoljiti određena pravila. Primjerice, smije biti dug najviše 4,65 metara, a širok dva metra. Mora biti lakši od 1100 kilograma, a motor mora imati najmanje 180 kg. Pogonski sklop ne smije razvijati više od 681 KS (500 kW). Na tom polju Peugeot se ozbiljno približio granici jer njegov LMH automobil ima ukupnu snagu sustava od 680 KS.
Najveći dio snage dolazi od novog 2,6-litrenog biturbo V6 motora koji je Peugeot postavio odmah iza vozača. Jedinica MGU (Motor Generator Unit) koja sudjeluje i u pogonu i u prikupljanju energije ima javeću snagu od 200 kW (272 KS) koju isporučuje na prednje kotače. Mjenjač je sekvencijalni sa sedam stupnjeva, a snaga se (ako MGU sudjeluje) prenosi na sve kotače.
Peugeot kaže kako benzinski motor samostalno može isporučiti svih 680 KS, ali da zbog pravila ukupna snaga sustava zajedno s MGU ne prelazi 680 KS. U trenutku kada se uključi MGU snaga benzinskog V6 motora ograničava se na 408 KS. Prema pravilima, MGU snagu isporučuje tek iznad 120 km/h. Ako je baterija prazna benzinski motor može privremeno raditi sam i isporučivati punih 680 KS, štoviše dozvoljeno je čak do 700 KS iz V6 motora na ravnim dijelovima Le Mansa s praznom baterijom.
Ostaje je još samo pitanje kakvu će karoseriju postaviti na ovu osnovu. Vjerojatno se neće značajnije razlikovati od prototipa koji je predstavljen u rujnu (na slici gore). Bit će zanimljivi vidjeti što razvoj LMH automobila znači za ostale kreacije Peugeota. Tu je i obaveza homologiranja pogona. Vidjet ćemo. Peugeot se već natjecao u najvišoj klasi utrka izdržljivosti koja se tada zvala LMP1, a na 24 sata Le Mansa pobijedili su triput – 1992., 1993. i 2009.